- Lista documentelor de interes public
- Lista cu categoriile de documente produse / gestionate de institutiei
- Model cerere tip / formular
- Modalitate contestare – formular reclamatie administrative
- Rapoarte anuale de aplicare a Legii nr. 544
Functionarul public responsabil pentru accesul la informatiile de interes public –
Semenescu Maria, 0253-213035, apia.gorj@apia.org.ro
Modalitati de contestare
Modalitatile de contestare a deciziei institutiei publice în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate sunt prevazute în art. 21 si art. 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, si anume:
- reclamatia – se depune la conducatorul CJ APIA GORJ, în termen de 30 de zile;
- plangerea – se depune la sectia de contencios-administrativ a tribunalului în a carei raza teritoriala domiciliaza petitionarul sau în a carei raza teritoriala se afla sediul APIA Gorj, în condiiile Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ. Plangerea se face in termen de 30 de zile de la expirarea termenului legal pentru furnizarea unui raspuns la solicitarea de informatii publice depusa. Model
Informatii de inters public / reclamatii / sesizari
- Pentru a solicita o informatie de interes public, a reclama o situaţie sau pentru a sesiza eventuale neregularităţi, informaţi-ne în scris
- Pentru a formula un raspuns, a demara investigaţiile şi aplica sancţiuni, solicitarea de informatii, reclamaţia sau sesizarea trebuie să fie explicită, să conţină informaţii concrete şi verificabile, precum şi datele de contact ale persoanei care a întocmit reclamaţia sau sesizarea.
- Orice reclamaţie care nu este însoţită de numele şi datele de contact ale emitentului nu poate fi luată în consideraţie.